برگزاری آخرین جلسه گروه در سال تحصیلی 89-88
ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز معلم به اطلاع همکاران گرامی می رسانیم که آخرین جلسه گروه در سال تحصیلی جاری در روز چهارشنبه ۱۵/۰۲/۸۹ ساعت ۱۷:۳۰ در آزمایشگاه مرکزی برگزار می گردد .
یادآوری می شود که در اطلاعیه ارسالی به مدارس روز برگزاری جلسه یکشنبه ۱۲/۰۲/۸۹ ذکر شده است که بدین وسیله اصلاح می گردد .
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۸۹/۰۲/۰۶ ساعت 21:36 توسط گروه فيزيك تبادكان ( طاهری )
|
آدرس های جدید ما : www.hamyarphysic.ir